دانلود آهنگ جدید فیلم و سریال عکس

دانلود آهنگ جدید،دانلود آهنگ ایرانی،دانلود آلبوم،دانلود آهنگ شاد و غمگین،دانلود فول آلبوم،دانلود موزیک ویدیو،دانلود فیلم،دانلود سریال،عکس بازیگران

دانلود آهنگ جدید فیلم و سریال عکس

دانلود آهنگ جدید،دانلود آهنگ ایرانی،دانلود آلبوم،دانلود آهنگ شاد و غمگین،دانلود فول آلبوم،دانلود موزیک ویدیو،دانلود فیلم،دانلود سریال،عکس بازیگران

گزارش تصویری// حواشی و نشست خبری فیلم «اعترافات ذهن خطرناک من» در جشنواره فیلم فجر

گزارش تصویری// حواشی و نشست خبری فیلم «اعترافات ذهن خطرناک من» در جشنواره فیلم فجر

SNN.ir - .: Student News Agency :. - خبرگزاری دانشجو ...
snn.ir/detail/photo/387424/8953
۱۱ دقیقه پیش - گزارش تصویری// حواشی و نشست خبری فیلم «اعترافات ذهن خطرناک من» در جشنواره فیلم فجر. نشست خبری فیلم "اعترافات ذهن خطرناک من" در ...
گزارش تصویری// حواشی و نشست خبری فیلم ... - خبرچه
khabarche.ir/خبر/.../گزارش-تصویری---حواشی-و-نشست-خبری-فیلم--ا...
۱۲ دقیقه پیش - اخبار خبر نیمه شب جمعه هفدهم بهمن ماه 1393 خبر گزارش تصویری// حواشی و نشست خبری فیلم «اعترافات ذهن خطرناک من» در جشنواره فیلم فجر.
گزارش تصویری// حواشی و نشست خبری فیلم «اعترافات ذهن ...
snn.99g.ir/...گزارش%20تصویری//%20حواشی%20و%20نشست%20خبر...
گزارش های تصویری سینمانگار ویژه سی وسومین دوره جشنواره فیلم فجر عکسهای نشست .... حواشی و نشست خبری فیلم «اعترافات ذهن خطرناک من» در جشنواره فیلم فجر' ...
هومن سیدی: «اعترافات ذهن خطرناک من» شبیه به هیچ فیلمی نیست
www.sourehcinema.ir/?p=45518
۳۳ دقیقه پیش - ... فیلم های حوزه هنری; مطالب مهم; نقد و نظر; نمایش; گزارش; گزارش تصویری; گفتگو; یادداشت ... کارگردان «اعترافات ذهن خطرناک من» گفت: نمی خواستم فیلمم شباهتی به هیچ اثر ... سوره سینما – به گزارش ارتباطات و اطلاع رسانی سی و سومین جشنواره فیلم فجر، نشست خبری فیلم سینمایی «اعترافات ذهن خطرناک من» به ...
گزارش تصویری سینمافا از رونمایی فیلم «ذهن خطرناک من ...
www.cinemafa.com/...جشنواره-فیلم-فجر/گزارش-تصویری-سینمافا-از-...
تاریخ خبر: 25 دی 1393. سینمافا- میثم مه‌آبادی- رونمایی از فیلم "اعترافات ذهن خطرناک من" چهارشنبه ... گزارش تصویری سینمافا از حواشی روز دوم جشنواره فیلم فجر (2) · گزارش ... را بد کند یعنی فیلم خوبی است · گزارش تصویری سینمافا از نشست فیلم ...
هومن سیدی کی گفته سینما فقط واقعیت است؟ - پایگاه خبری ...
www.cinemafa.com/...جشنواره-فیلم-فجر/هومن-سیدی-کی-گفته-سینما-...
۲ ساعت پیش - سینمافا- نشست پرسش و پاسخ فیلم «اعترافات ذهن خطرناک من» با حضور هومن ... گزارش تصویری سینمافا از حواشی روز دوم جشنواره فیلم فجر (2) ...
گزارش تصویری: حاشیه چهارمین روز جشنواره فیلم فجر - دانلود ...
downloadsoftha.blogsky.com/.../گزارش-تصویری-حاشیه-چهارمین-روز-ج...
۲۳ ساعت پیش - گزارش تصویری/نشست خبری فیلم «عصر یخبندان» با حضور «بهرام رادان» .... آنونس فیلم ˝اعترافات ذهن خطرناک من˝ با بازی سیامک صفری و نگار جواهریان . .... گزارش تصویری "کافه سینما" از حواشی سی و دومین جشنواره فیلم فجر .
انرژی مثبت اخبار هنر و اقتصاد هنر
www.mosbatnews.ir/
گزارش تصویری انرژی مثبت از حواشی روز چهارم سی و سومین جشنواره فیلم فجر ... سومین جشنواره فیلم فجر، «اعترافات ذهن خطرناک من» ساعت ۲۳ در سینما فلسطین . ... نشست خبری فیلم سینمایی «خداحافظی طولانی» با حضور عوامل این فیلم برگزار شد.
معرفی فیلم های سی و سومین جشنواره فیلم فجر/ «اعترافات ذهن ...
www.salamcinama.ir/news/.../معرفی-فیلم-های-سی-و-سومین-جشنواره-ف...
۴ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - فیلم «اعترافات ذهن خطرناک من» به کارگردانی هومن سیدی در بخش سودای سیمرغ سی و سومین جشنواره فجر حضور دارد.
اختتامیه جشنواره کتاب و رسانه - جستجوگر هوشمند خبری آی ...
ibarad.com/News/5644424
۱۶ دقیقه پیش - اختتامیه جشنواره کتاب و رسانه صبح امروز با حضور دکتر عباس صالحی معاون امور فرهنگی وزارت ... گزارش تصویری// حواشی و نشست خبری فیلم «بهمن» در جشنواره فیلم فجر (خبرگزاری دانشجو) ... حاشیه های پنجمین روز جشنواره بین‌المللی فیلم فجر · مهمانی لاله ها · نشست خبری فیلم سینمایی اعترافات ذهن خطرناک من.
سیستم جامع گلستان پیام نور,reg.pnu.ac.ir,دانشگاه پیام نور
lavdan.com/p/uni/www.reg.pnu.ac.ir-پیام-نور-گلستان.htm
گزارش نهایی بودجه 94 اوایل هفته آینده تقدیم هیئت‌رئیسه مجلس می‌شود · سفر به کربلا با ... گزارش تصویری// حواشی و نشست خبری فیلم «اعترافات ذهن خطرناک من» در جشنواره فیلم فجر ..... ویژه جشنواره فیلم فجر,برنامه,اخبار,برندگان,عکس,فیلم فجر.
خبر پو, پویش آخرین اخبار ایران و جهان و نیازهای اینترنتی ...
khabarpu.com/
خبر پو,مرجع خبر گزاری و سایت های معتبر خبری,آخرین اخبار ایران و جهان,اخبار روز ... رسوایی دوباره در میان صهیونیست‌ها · رنگ و بوی خیانت در جشنواره فجر/موضوعی جذاب و .... گزارش تصویری// حواشی و نشست خبری فیلم «اعترافات ذهن خطرناک من» در ...
شما از این صفحه 4 بار بازدید کردید. آخرین بازدید: 11/9/14
بانک سپه,www.banksepah.ir,بانکداری اینترنتی بانک سپه
puyande.com/page/www.banksepah.ir.php
سلفی بهرام رادان با عکاسان/ پیام الهام چرخنده به بانوی محجبه جشنواره فجر/ خبرنگاری ... گزارش تصویری// حواشی و نشست خبری فیلم «اعترافات ذهن خطرناک من» در ...
گزارش لحظه به لحظه از اولین روز جشنواره فیلم فجر+تصاویر
www.cinemakhabar.ir/NewsDetails.aspx?ID=79056
۴ روز پیش - به گزارش سینما خبر؛تمامی اخبار روز اول سی و سومین جشنواره فیلم فجر را می توانید در این خبر مشاهده کنید. ... نشست رسانه ای فیلم سینمایی «قول» برگزار نمی شود. .... گذاشتیم تا بتوانیم زندگی این فرد را دنبال کنیم و به تصویر بکشیم. ... من می خوام شاه بشم ساخته مهدی گنجی که در روز نخست جشنواره فیلم فجر در ...
کافه سینما - Vista News Hub
vista.ir/live/source/73/1/caffecinema.com/کافه%20سینما
کافه سینما · 11/14 -گزارش تصویری "کافه سینما" از نشست خبری فیلم "حکایت ... ها و حواشی-۲/ گزارش تصویری "کافه سینما" از روز اول نمایش فیلم ها در کاخ جشنواره/… .... دیدار با اکبر گلپایگانی/ در هشتاد و دو سالگی می‌خواهم بخوانم: «دروغ نگو آینه که من… ..... فیلم‌های سی و سومین جشنواره فیلم فجر (3) / فیلم «اعترافات ذهن خطرناک…
نگار جواهریان - آکاایران
news.akairan.com/tag/نگار%20جواهریان/
نگار جواهریان و بابک حمیدیان با اعترافات یک ذهن خطرناک به جشنواره فیلم فجر می‌آیند ... «اعترافات ذهن خطرناک من» نگار جواهریان «اعترافات ذهن خطرناک من» بابک حمیدیان ... به گزارش بولتن نیوز به نقل از ایلنا، در این پرونده می‌توانید اطلاعات و حواشی فیلم‌های ... تصویر روی جلد این شماره به همین مناسبت به عکسی از فرهاد اصلانی و نگار ...
پایگاه خبری سینمای ایران | تئاتر
ciniran.com/
فجر. نخستین روز نمایش آثار جشنواره ۳۳ فیلم فجر در برج میلاد با عدم برپایی نشست ... به گزارش پایگاه خبری سینمای ایران، برگزارکنندگان شصت‌وهشتمین جشنواره فیلم ... خبری سینمای ایران، این مستند درباره‌ی شکل‌گیری این دو اثر و حواشی و اتفاقات ... فیلم «اعترافات ذهن خطرناک من» آخرین ساخته هومن سیدی این روزها در استودیو ...
چاپارک - نشست خبری فیلم سینمایی اعترافات ذهن خطرناک من
chaparak.ir/detail/News/4154199
۲ ساعت پیش - نشست خبری فیلم سینمایی اعترافات ذهن خطرناک من. ... گزارش تصویری/ حضور رئیس جمهور در جلسه توسعه و سرمایه گذاران ... کومان:مربیگری در ساوتهمپتون مانند تعطیلات است · نتایج و حواشی هفته 21 .... نشست خبری فیلم سینمایی اعترافات ذهن خطرناک من پس از نمایش در سی و سومین جشنواره فیلم فجر برگزار شد.
سایت تخصصی سینما | خبر، نقد، مصاحبه، مقاله های سینمای ...
www.cinemanegar.com/articleview.php?cat=36&id=9480&fest=40
۳ روز پیش - به گزارش سینمانگار، نتیجه شمارش آرای روز نخست جشنواره فیلم فجر فیلم های ... با میانگین امتیاز ۲/۸۸ در رتبه دوم و فیلم «اعترافات ذهن خطرناک من» به کارگردانی ... حاشیه نگاری تصویری سینمانگار از روز اول جشنواره سی‌وسوم فیلم فجر ... عکسهای نشست خبری فیلم «ارغوان» ساخته امید بنکدار و کیوان علی محمدی.
گزارش تصویری// حواشی و نشست خبری فیلم «بهمن» در ... - قطره
www.ghatreh.com/news/.../گزارش-تصویری-حواشی-نشست-خبری-فیلم...
۱۰ دقیقه پیش - http://media.snn.ir/original/1393/11/16/IMG21462864.jpg نشست خبری فیلم "بهمن" در جشنواره فیلم فجر ...
بازیگر فیلم مارمولک؛ پدارنه با نسل جوان | مجله وبگردی زمزار
web.zamzar.ir/item/32495_بازیگر-فیلم-مارمولک-پدارنه-با-نسل-جوان
گزارش تصویری// حواشی و نشست خبری فیلم «اعترافات ذهن خطرناک من» در جشنواره فیلم فجر [ (پویش خبری) ] · پرویز پرستویی: من نمی‌خواهم علیه دولت قبلی یا این ...
گزارش لحظه به لحظه از دومین روز جشنواره فیلم فجر+تصاویر
www.noornews.ir › صفحه نخست › فرهنگی هنری
۴ روز پیش - نتیجه شمارش آرای روز نخست جشنواره فیلم فجر فیلم های بخش مسابقه ... ۲/۸۸ در رتبه دوم و فیلم اعترافات ذهن خطرناک من به کارگردانی هومن سیدی ... ضمن اینکه بازیگرانی مثل من امروز به دنبال شهرت یا حواشی سینما ... حاتمی کیا به تماشای «خداحافظی طولانی» نشست .... منبع: سینما خبر ... تصویری تاریخی از علی دایی.
گزارش لحظه به لحظه از جشنواره فیلم فجر+تصاویر
poyananews.ir/گزارش-لحظه-به-لحظه-از-جشنواره-فیلم-فجرتصاویر-2643
تمامی اخبار سی و سومین جشنواره فیلم فجر را می توانید در این خبر مشاهده کنید. ... در رتبه دوم و فیلم اعترافات ذهن خطرناک من به کارگردانی هومن سیدی با میانگین ۲/۶۹ حائز رتبه ... ضمن اینکه بازیگرانی مثل من امروز به دنبال شهرت یا حواشی سینما نیستند و ... در ابتدای این نشست فرزاد موتمن کارگردان این فیلم با ابزار خرسندی از حضور ...
رضا عطاران | پایگاه خبری - تحلیلی سمت هنر
www.samtehonar.com/tag/رضا-عطاران/
گزارش روز سوم ویژه برنامه «یک فیلم، یک سلام»+ گزارش متنی و تصویری ... اعترافات ذهن خطرناک من (5) ... نشست رسانه ای سی و سومین جشنواره فیلم فجر برگزار شد ... سمت هنر- سپیده هاشمی: سامان مقدم کارگردان فیلم سینمایی «نهنگ عنبر» ... سمت هنر: در پی حواشی پیش آمده در خصوص تلاش‌هایی برای ممانعت از نمایش برخی فیلم‌های دارای ...
گزارشی مفصل از تمامی فیلمهای حاضر در سی و سومین جشنواره ...
www.momtaznews.com/گزارشی-مفصل-از-تمامی-فیلمهای-حاضر-در-سی/
به گزارش سرویس فرهنگ و هنر ممتاز نیوز به نقل از مهر، هرچند تا برگزاری سی و ... دبیرخانه جشنواره بین المللی فیلم فجر که امسال زودهنگام تر کار خود را آغاز کرده در ... جشنواره راه خواهد یافت و همچنین در خبر دیگری اعلام شد که تا امروز ۶۱ فیلم برای ..... هومن سیدی در سال جاری فیلم سینمایی «اعترافات خطرناک ذهن من» را جلوی دوربین برد.
دانلود آهنگ جدید | دانلود موزیک | دانلود آهنگ - جشنواره فیلم فجر
music69.mihanblog.com/post/797
۳ روز پیش - مدیر امور سینماهای جشنواره فیلم فجر گفت: بیشترین استقبال مردمی در دو روز اول جشنواره به «عصر یخبندان»، .... اعترافات ذهن خطرناک من, 21, 6.81.
گریم متفاوت نگار جواهریان در فیلم «اعترافات ذهن خطرناک من ...
namehnews.ir/.../news/.../گریم-متفاوت-نگار-جواهریان-در-فیلم-اعترافا...
۳ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - گریم متفاوت نگار جواهریان در فیلم «اعترافات ذهن خطرناک من» /عکس. ستاره ها: نگار جواهریان ... حواشی چهارمین روز سی و سومین جشنواره فیلم فجر-2/تصاویر · افتخاری دیگر برای آلساندرو دل‌پیرو! شروع آزمون کارشناسی ارشد 94 به روایت تصویر ... گزارش تصویری (۴ نظر) ... نشست خبری سخنگوی هیئت دولت/تصاویر.
حاشیه های چهارمین روز جشنواره بین‌المللی فیلم فجر - نیوهاب
fa.newhub.shafaqna.com/.../9785638-حاشیه-های-چهارمین-روز-جشنواره-بی...
حواشی بازی نفت مسجد سلیمان – صبا ..... نشست خبری فیلم سینمایی اعترافات ذهن خطرناک من ... گزارش تصویری/ حضور رئیس جمهور در جلسه توسعه و سرمایه گذاران.
"کافه سینما" دنبال کنید: حواشی روز اول طرح "یک فیلم ، یک ...
khabar.roozgozar.com/.../در_کافه_سینما_دنبال_کنید_حواشی_روز_اول...
در این میان حواشی روزهای اخیر فیلم های حذف بر صحبت های حاضران در جشنواره بی تاثیر نبود. به گزارش "کافه سینما" جواد نوزبیگی تهیه کننده اعترافات ذهن خطرناک من در بخشی از صحبت هایش به نشست خبری روز گذشته عبدالرضا کاهانی واکنش نشان داد و ... گزارش تصویری دوم "کافه سینما" از حواشی روز چهارم جشنواره فجر: عصر یخندان!
گزارش تصویری// کنکور کارشناسی ارشد در دانشگاه امیرکبیر
www.bwinnerharbor.com/news/1571960-گزارش-تصویری-کنکور-کار...
۸ دقیقه پیش - گزارش تصویری// حواشی و نشست خبری فیلم «اعترافات ذهن خطرناک من» در جشنواره فیلم ف. ... پوشش زنده پنجمین روز جشنواره فیلم فجر · خبرخوان.
آخرین اخبار معرفی فیلم - تی نیوز
tnews.ir/Tags/معرفی-فیلم
ساری،واحد مرکزی خبر،علمی فرهنگی هیئت داوران هشتمین جشنواره فیلم کوتاه وارش ... من با فیلم «اعترافات ذهن خطرناک من» به سیمرغ چشم دوخته ام من با فیلم «اعترافات ذهن ... گزارش تصویری/ معرفی فیلم«عصر یخبندان» در جشنواره فجر گزارش .... خبرگزاری تسنیم: کریمی در نشست معرفی فیلم «تگرگ و آفتاب» درباره آن گفت: این ...
‫سی و سومین جشنواره فیلم فجر | Facebook‬
https://www.facebook.com/33fajrfestival
امسال شهر شما یکی از شهرهای محدودی هستش که جشنواره فیلم فجر با ده فیلم در آن اکران خواهد شد. به همین منظور سایت مشهد تریبون که می پردازه به حواشی جشنواره در شهر شما رو خدمتتون معرفی می کنم. .... اشک هاس سعید آقاخانی در نشست خبری خداحافظی طولانی! ..... دوم و فیلم اعترافات ذهن خطرناک من هومن سیدی با میانگین 2/69 رتبه سوم شد)
فرهنگی - تهران پرس
tehranpress.com/fa/news-archive/24/فرهنگی/
اعترافات ذهن خطرناک من فیلمی است بلند پروازانه از فیلم‌سازی که باوجود کارنامه نه‌چندان بزرگش چهره‌ای ... عکس:چهارمین روز سی‌وسومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر.
قبلی - تی وی پلاس
www.ritmezendegi.com/سینما/Categories/Listings/81-سینما/Page-2-10
۲ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - تگ شده در: جشنواره حسین یاری فیلم فجر فیلم مزار شریف مهتاب کرامتی ... فیلم فجر از افتتاح پردیس سینمایی چارسو همزمان با آغاز این دوره از جشنواره در خیابان جمهوری تهران خبر داد. ... من با فیلم «اعترافات ذهن خطرناک من» به سیمرغ چشم دوخته ام ... گزارش تصویری از عصر یخبندان با حضور بهرام رادان و آنا نعمتی.
عکسهای مراسم افتتاحیه 33 جشنواره فیلم فجر
lfc94.rozblog.com/.../برگزیدگان-بخش-سودای-سیمرغ-فیلم-فجر-اسامی-...
۶ روز پیش - گزارش تصویری حضور بازیگران در مراسم افتتاحیه سی و سومین . .... فیلم فجر,عکس عباس ... عکس های مراسم رونمایی از فیلم اعترافات ذهن خطرناک من. .... عکسهای اولین روز از سی و سومین جشنواره فیلم فجر / نشست خبری فیلمهای ناهید و ارغوان در . .... حواشی جالب جشنواره فیلم فجر / از صادر نشدن کارت برای هنرمندان تا ...
چکامه چمن ماه و عباس غزالی در مراسم رونمایی از یک فیلم
www.persianv.com/entekhab/274917.php
۲۵ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - فیلم اعترافات ذهن خطرناک من , عکس های فیلم اعترافات ذهن خطرناک من , بازیگران ... عکس های هومن سیدی، چکامه چمن ماه و عباس غزالی در مراسم رونمایی و نشست فیلم اعترافات ذهن خطرناک من .... گزارش تصویری ازجشنواره فیلم فجر در دومین روز+ تصاویر .... حواشی جالب جشنواره فیلم فجر / از صادر نشدن کارت برای هنرمندان تا ...
بهترین‌آهنگساز موسیقی‌فجر چه‌کسی‌خواهد‌شد؟ – :: پایگاه خبری ...
www.musiciran.ir/fa/?p=10967
۸ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - عماد حسینی:سیمرغ بلورین بخش موسیقی جشنواره فیلم فجر همیشه یکی ... به گزارش موسیقی ایرانی به نقل از فارس،سی و سومین جشنواره بین ... فیلم سینمایی «اعترافات ذهن خطرناک من» دست او را به سیمرغ برساند. ... تصویر امنیتی را وارد کنید: ... در جشنواره موسیقی فجر · زمان برگزاری نشست خبری جشنواره موسیقی ...
خبریاب - از اعترافات ذهن خطرناک هومن سیدی چه می‌دانید؟ - های خبر
www.hikhabar.com/newsdetail.aspx?id=141976
۲۳ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - خبرگزاری شبستان: فیلم سینمایی «اعترافات ذهن خطرناک من» به نویسندگی و کارگردانی هومن سیدی و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی برای حضور در بخش سودای سیمرغ جشنواره فیلم فجر آماده می‌شود. به گزارش ... گزارش تصویری:: نشست خبری سخنگوی وزارت کشور · » وودی آلن برای ... تساوی استقلال و مس کرمان + حواشی.
در فجر امسال جای کدام فیملسازان خالی است؟ | آوینی فیلم
avinyfilm.ir/content/10573
۱۵ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - در سی و سومین دوره از جشنواره فیلم فجر جای 11 فیلمساز سینمای ایران نظیر ... بنکدار)، اعترافات ذهن خطرناک من (هومن سیدی)،ایران برگر (مسعود جعفری جوزانی)، .... «مادر قلب اتمی» را به مخاطبان فجر سی و سوم نشان دهد گویا حواشی فیلم «مهمونی ... گزارش تصویری// نشست خبری فیلم های دومین روز از جشنواره فیلم فجر.
پایگاه خبری تحلیلی هدانا (hodana.ir)
hodana.ir/
داعش خلبان اردنی را زنده زنده سوزاند / تصاویر و فیلم 18+ ... گزارش المیادین از ..... عکس های آزاده نامداری و دیگر مجریان صدا و سیما در کاخ جشنواره فیلم فجر ... تاریخ»، «دو»، «بهمن»، «اعترافات ذهن خطرناک من» و «یحیی سکوت نکرد» از جمله فیلم هایی است ... رئیس سازمان حسابرسی در نشست خبری که به مناسبت دهه فجر برگزار شد، آخرین ...
تیوال
www.tiwall.com/all/page4.html?wallAction=loadComments&wallId...
درباره فیلم اعترافات ذهن خطرناک من (مسابقه سینمای ایران) در بخش نقد کاربران. امتیاز: 2.5 از 5 .... عکس جشنواره فیلم فجر ۹۳ از فیلم خانه دختر (مسابقه سینمای ایران). گزارش ... گزارش تصویری تیوال از نشست خبری فیلم حکایت عاشقی ... *پفک نمکی جشنواره سی و سوم: بی لالا ِ یاسر خاسب،حواشی آن را بخوانید که دلتان ریش خواهد شد.
سی نما - سینما آنلاین
cinamaonline.ir/fa/author/cinama12/
قرعه بدترین زمان جشنواره به‌نام «قول» افتاد/ به من دیر خبر د. .... به گزارش سلام سینما، پیج غیر رسمی جشنواره فیلم فجر در فیس بوک در گزارشی قیمت بلیط های ...
گزارش نشست پرسش و پاسخ فیلم "طبقه حساس" - سی نت
cinetmag.com/News/FNShow.asp?ArticleID=3507
۲۲ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - ... نت ببینید / بخش هایی از فیلم های "اعترافات ذهن خطرناک من"، "شکاف" و "چهارشنبه 19 اردیبهشت" .... دیگر اخبار مربوط به سی و دومین جشنواره فیلم فجر (361 خبر): ... 347 - فیلمواره ای به پاس یک فیلم / یادداشت هادی حیدری بر حواشی "عصبانی نیستم" ... 307 - گزارش تصویری نشست پرسش و پاسخ فیلم "رد کارپت".
یک ذهن خطرناک در برج میلاد برای شما اعتراف می کند
soft.yyh.ir/news.php?fid=203795&se=یک-ذهن-خطرناک...اعتراف...
۲۲ ساعت پیش - چه خبر از کارمزد کارتخوان ها؟ ... نمایش آثار ۶ فیلمساز در پنجمین روز از جشنواره فجر؛ ... به گزارش خبرگزاری برنا، فیلم‌های رخ دیوانه، کربلا، جغرافیای یک تاریخ، دو، بهمن، اعترافات ذهن خطرناک من، یحیی سکوت نکرد در پنجمین روز از نمایش ... از مکه تا کربلا که وقایع این سفر در این مستند به تصویر کشیده شده است.
چکامه چمن ماه و عباس غزالی در مراسم رونمایی از یک فیلم | 98 فان
98-fun.com/2015/01/چکامه-چمن-ماه-و-عباس-غزالی-در-مراسم-رونم/
۲۵ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - عکس های هومن سیدی، چکامه چمن ماه و عباس غزالی در مراسم رونمایی و نشست فیلم اعترافات ذهن خطرناک من .... گزارش تصویری ازجشنواره فیلم فجر در دومین روز+ تصاویر .... خبر مهم مهناز افشار: من در دلم نی نی دارم! خبر مهم مهناز افشار: من در دلم نی نی دارم! حواشی جالب جشنواره فیلم فجر / از صادر نشدن کارت برای هنرمندان تا ...
ایسنا - فیلم فجر 93
www.isna.ir/fa/tag/.../فیلم%20فجر%2093
11 روز تا آغاز به کار سی‌وسومین جشنواره فیلم فجر باقیمانده و فیلم‌ها آخرین مراحل فنی ... آثار کاری‌ پیپو، گرافیست نامدار فنلاندی، در نمایشگاه پوستر این جشنواره خبر داد. ... «فیلم سینمایی «حکایت عاشقی» عاشقانه‌های جنگ را به تصویر کشیده است.» .... هومن سیدی حضور سیامک صفری در فیلم «اعترافات ذهن خطرناک من» را یک رویا ...
بولتن سینما»؛ ویژه نامه روزانه جشنواره فیلم فجر/4 - بولتن ...
www.bultannews.com/.../news/.../بولتن-سینما-ویژه-نامه-روزانه-جشنواره...
۸ ساعت پیش - به گزارش بولتن نیوز، آغاز داوری های جشنواره با برگزاری جلسه معارفه هیات داوران ... روز فیلم های فاطمه معتمدآریا/ به اعترافات یک ذهن گوش دهید ... اما هومن سیدی کارگردان سینما فیلم خود را با نام «اعترافات ذهن خطرناک من» عصر امروز ساعت 19 .... نشست خبری فیلم داره صبح میشه با حضور رعنا آزادی‌ور، محدی احمدی، مصطفی ...
بولتن سینما»؛ ویژه نامه روزانه جشنواره فیلم فجر/4 - صاحب‌خبر
sahebkhabar.ir/news/.../بولتن-سینما-ویژه-نامه-روزانه-جشنواره-فیلم-ف...
۸ ساعت پیش - گزارش فارس از نشست خبری فیلم سینمایی «دو» ... گزارشی از حواشی جشنواره سرخط مهمترین اخبار امروز را به خود اختصاص داد. ... روز فیلم های فاطمه معتمدآریا/ به اعترافات یک ذهن گوش دهید. «رخ دیوانه»، «کربلا، جغرافیای یک تاریخ»، «دو»، «بهمن»، «اعترافات ذهن خطرناک من» و «یحیی سکوت نکرد» از جمله فیلم هایی است ...
مهتاب کرامتی، نیوشا ضیغمی، ساره بیات و کارگردانان و تهیه ...
seeisee.ir/.../news/.../مهتاب-کرامتی-نیوشا-ضیغمی-ساره-بیات-و-کارگردا...
۲۵ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - گزارش تصویری "کافه سینما" از نخستین روز از این برنامه را در ادامه ... در "کافه سینما" دنبال کنید: حواشی روز اول طرح "یک فیلم ، یک سلام"/ از ... فیلم ما نیم میلیارد خرج · دفاع "کافه سینما" از یک تصمیم جشنواره فیلم فجر: جلسات مطبوعاتی پس .... باشیم/گزارش "کافه سینما" از نشست خبری پر تیتر عبدالرضا کاهانی ...
گزارش اکران فیلم‌ها در سی و سومین جشنواره فیلم فجر + عکس
www.iranneeds.com/.../گزارش-اکران-فیلم‌ها-در-سی-و-سومین-جشنواره-ف...
۲ روز پیش - نتیجه شمارش آرای روز نخست جشنواره فیلم فجر فیلم های بخش مسابقه سودای ... ۲/۸۸ در رتبه دوم و فیلم اعترافات ذهن خطرناک من به کارگردانی هومن سیدی با ... ضمن اینکه بازیگرانی مثل من امروز به دنبال شهرت یا حواشی سینما ... نشست نقد و بررسی فیلم سینمایی "خداحافظی طولانی" لحظاتی پیش با ...... منبع: سینما خبر.
در "کافه سینما" دنبال کنید: حواشی روز اول طرح "یک فیلم ، ...
farazonline.ir/32644/1585-2
۲۵ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - کافه سینما- روز اول از معرفی فیلم های جشنواره سی و سوم در پردیس سینمایی ملت برگزار شد. ... به گزارش "کافه سینما" جواد نوزبیگی تهیه کننده اعترافات ذهن خطرناک من در بخشی از صحبت هایش به نشست خبری روز گذشته عبدالرضا کاهانی واکنش ... زمان پیش فروش اینترنتی بلیت های جشنواره فیلم فجر اعلام شد+ ف.
هومن سیدی و «اعترافات ذهن خطرناکش» - سیمرغ
www.seemorgh.com/culture/2061/198549.html
هومن سیدی فیلم سینمایی «اعترافات ذهن خطرناک من» را جلوی دوربین می برد. ... گزارش تصویری دیده نشده از حضور مریلا زارعی, رخشان بنی اعتماد و دیگر ایرانیان در ... اعتیاد خسرو شکیبایی و حواشی زندگی خصوصی مسعود کیمیایی در "از شما چه پنهان"! ... هانیه توسلی و بابک حمیدیان در نشست خبری"شکاف" در روز سوم جشنواره فجر 33.
۲۲ فیلم بخش سودای سیمرغ جشنواره فیلم فجر معرفی شدند ...
moviemag.ir/.../news/...news/10392-۲۲-فیلم-بخش-سودای-سیمرغ-جشنوا...
۱۲ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اسامی فیلم های سینمایی حاضر در بخش سودای سیمرغ سی و سومین جشنواره فیلم فجر از سوی هیات انتخاب این ... ۲- اعترافات ذهن خطرناک من (هومن سیدی).
فریادگر - گزارش لحظه به لحظه از جشنواره فیلم فجر
faryadgar.com/vdceen8e.jh8evi9bbj.html
۲ روز پیش - تمامی اخبار سی و سومین جشنواره فیلم فجر را می توانید در این خبر مشاهده کنید. ... میانگین امتیاز ۲/۸۸ در رتبه دوم و فیلم اعترافات ذهن خطرناک من به کارگردانی هومن سیدی ... ضمن اینکه بازیگرانی مثل من امروز به دنبال شهرت یا حواشی سینما .... در ادامه این نشست ساره بیات به عنوان بازیگر این فیلم عنوان کرد: از روزی که ...
لانتوری» تحویل دفتر جشنواره فیلم فجر شد
www.parset.com/...فیلم...خبری..._/_«لانتوری»_تحویل_دفتر_جشنوار...
۹ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - گزارش تصویری ... مجید مجیدی رکورددار داوری جشنواره فیلم فجر / نگاهی به داوران سی و سه .... از فیلم های "اعترافات ذهن خطرناک من"، "شکاف" و "چهارشنبه 19 اردیبهشت" ... گزارش کامل نشست خبری دبیر سی و سومین جشنواره فیلم فجر ... 32 - حرف های احمد امینی، عضو هیات انتخاب جشنواره پیرامون همه حواشی گزینش فیلم ها.
پوستر اصلی «اعترافات ذهن خطرناک من» را ببینید
www.nayabnews.com/.../News/.../پوستر-اصلی-«اعترافات-ذهن-خطرناک-...
۲۹ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - پوستر اصلی فیلم سینمایی «اعترافات ذهن خطرناک من»، در آستانه برگزاری جشنواره فجر رونمایی شد؛ این فیلم آخرین ساخته هومن سیدی کارگردان و ...
بازدید ایوبی از برنامه ˝یک فیلم، یک سلام˝ در ... - شهر خبر
www.shahrekhabar.com/picnews/1421735160162345
۳۰ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - سی و سومین جشنواره فیلم فجر ... گزارش تصویری ... کارگردان درباره نمایش خود می‌گویندآنونس فیلم ˝اعترافات ذهن خطرناک من˝ با بازی سیامک صفری ...
سینمای ایران
www.khabaronline.ir/.../tags/137/سینمای-ایران
بلیت‌های سی و سومین جشنواره فیلم فجر در ۳ گروه سینمایی الف، ب و ج به صورت اینترنتی، ... پوستر اصلی «اعترافات ذهن خطرناک من» را ببینید ... سی و سومین جشنواره فیلم فجر از تجهیز 330 سالن سینمای کشور به سیستم دیجیتال خبر داد. ... تهران رسید · روزهای عجیب پدیده ایرانی/تصویری از خنده سردار آزمون در آغوش گوچی و اشکان ...
و عکس های هنرمندان ... اخبار
aahonarmandan.blogfa.com/
من در این فیلم چند قطعه اجرا کردم و تصور می کنم این فیلم به خاطر فضای احساسی ... فوتبالیست سابق و بازیگر امروز، پژمان جمشیدی نشست که در این نمایش بازی می‌کرد. ..... این دوره از جشنواره است؛ او فیلم «اعترافات ذهن خطرناک من» را در مقام کارگردان دارد و به جز آن .... گزارش تصویری معرفی فیلم طعم شیرین خیال در جشنواره فیلم فجر.
حضور سیامک صفری در جشنواره فیلم فجر | سینما فستیوال
cinemafestival.ir/حضور-سیامک-صفری-در-جشنواره-فیلم-فجر/
۷ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - به گزارش سینما فستیوال ، این بازیگر تئاتر و سینما با ابراز رضایت از بازی در فیلم«اعترافات ذهن خطرناک من» به کارگردانی هومن سیدی، گفت: ...
عذرخواهی هما در تهران و دلایل ایران ایر اصفهان / حواشی ماجرای ...
ww.w.honaronline.ir/Pages/News-48801.aspx
۲۹ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - سی و سومین جشنواره فیلم فجر ... گزارش تصویری ... ارجمند همچنین توضیح داد: آنطور که من می‌دانم موارد مربوط به امنیت وسایل مسافران در ابتدای ورود ... اخبار مرتبط با این خبر ... آنونس فیلم ˝اعترافات ذهن خطرناک من˝ با بازی سیامک صفری و نگار جواهریان معرفی ... نشست نقد فیلم من از سپیده صبح بیزارم در خانه هنرمندان ...
گزارش تصویری از چهارمین روز جشنواره فیلم فجر
www.hengamnews.com/.../گزارش-تصویری-از-چهارمین-روز-جشنواره-فی...
۱۶ ساعت پیش - تمامی اخبار روز چهارم سی و سومین جشنواره فیلم فجر را می توانید در این خبر مشاهده کنید ... سینایی ادامه داد: اعتراف می کنم زندگی را دوست دارم و به همه توصیه می .... نشست خبری فیلم سینمایی «دوران عاشقی» به کارگردانی علیرضا ... در ذهن مخاطب شکل بگیرد و علاقه من به این نوع پایان بندی ها از زمان فیلم «ریحانه» آغاز شد ...
گزارش لحظه به لحظه از جشنواره فیلم فجر+تصاویر
www.iranbanou.com/magazin.aspx?...گزارش%20لحظه%20به%20لحظه%...
۲ روز پیش - گزارش تصویری از حضور هنرمندان در مراسم ختم پدر شهاب حسینی .... تمامی اخبار سی و سومین جشنواره فیلم فجر را می توانید در این خبر مشاهده کنید. ... با میانگین امتیاز ۲/۸۸ در رتبه دوم و فیلم اعترافات ذهن خطرناک من به کارگردانی هومن سیدی ... ضمن اینکه بازیگرانی مثل من امروز به دنبال شهرت یا حواشی سینما نیستند و ...
کافه سینما - "داره صبح می شه" / چند تصویر از فیلم تازه رعنا ...
www.caffecinema.com/new/index.php/.../3025-داره-صبح-می-شه.html
۸ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - همه‌چیز دربارهٔ فیلم‌های سی‌وسومین جشنواره فیلم فجر (26) · خبر امروز ... آزادی‌ور در فیلم · گریم هولناک رویا نونهالی در "اعترافات یک ذهن خطرناک" / در ... گزارش تصویری "کافه سینما" از حضور عوامل فیلم "دوران عاشقی" در کاخ جشنواره/ از فرش قرمز تا نشست خبری/با حضور علیرضا رییسیان، لیلا حاتمی، فرهاد اصلانی و .
همه حرف های دبیر جشنواره فیلم فجر - بانی فیلم
www.banifilm.ir/Modules/News/NewsDetail.aspx?Ser_Id=1&News...
۹ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ذهن خطرناک من اعتراف می‌کند .... به گزارش مهر، جشنواره فیلم فجر مهمرین رویداد سینمایی ایران است که در این سال‌ ها گرچه بخش بین الملل آن کارآیی سال ...
موج نوی سینماگران ایرانی از اکران‌های محدود و دولتی شبیه "هنر ...
funnyfaz.ir › فرهنگ و هنر
۶ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - یادداشت دبیر سرویس نقد “کافه سینما” در آستانه جشنواره فجر امسال ... اینکه مثلا فیلمِ تاثیرگذار و مهمی چون پرویز (مجید برزگر) به هر ... کیایی)، بهمن (مرتضی فرشباف)، اعترافات ذهن خطرناک من (هومن سیدی) و ... حواشی سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر /2 ... نشست خبری فیلم سینمایی «تگرگ و آفتاب».
گزارش تصویری استقبال از بنیامین در سوئد
www.niksalehi.com/learn/archives/008054.php
۲۱ شهریور ۱۳۸۵ ه‍.ش. - رجب‌پور می‌‌گوید: من تجربه برگزاری کنسرت را با گروه آریان در اروپا داشتم، .... نشست خبری خانه دختر+ تصاویر نشست و حرکات نمایشی حامد بهداد در مقابل دوربین ها .... پژمان بازغی و دخترش در جشنواره فیلم فجر + تصاویر .... چکامه چمن ماه و بازیگران فیلم اعترافات ذهن خطرناک من در مراسم رونمایی از پوستر فیلم ...
گزارش لحظه به لحظه از جشنواره فیلم فجر+تصاویر - سایت ...
funsky.ir/main/news/گزارش-لحظه-به-لحظه-از-جشنواره-فیلم-فجرت/
تمامی اخبار سی و سومین جشنواره فیلم فجر را می توانید در این خبر مشاهده کنید. ... در رتبه دوم و فیلم اعترافات ذهن خطرناک من به کارگردانی هومن سیدی با میانگین ۲/۶۹ حائز رتبه ... ضمن اینکه بازیگرانی مثل من امروز به دنبال شهرت یا حواشی سینما نیستند و ... در ابتدای این نشست فرزاد موتمن کارگردان این فیلم با ابزار خرسندی از حضور ...
اخبار سینما / Cinema News - جوانان یکه تازی می کنند ...
www.shafaghnews.com/.../جوانان_یکه_تازی_می_کنند_پیشکسوتان_شا...
۶ روز پیش - جشنواره فیلم فجر همواره با حواشی مختلف شروع به کار می کند، امسال عدم حضور بزرگان در سینما و رد شدن آثار برخی از کارگردانان محور اصلی این حواشی است. ... به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری برنا، اخبار جشنواره‌ی سی و ... این فیلمسازان تازه‌وارد، معمولاً در ذهن مخاطب پیش زمینه ندارند و همین وجه ... گزارش تصویری ...
مردم کدام فیلم جشنواره را پسندیدند-پرشین وی|ایران ان پی
irannp.com/.../in_persianv.comr5.lhonarr5.l277247.php_ts1_مردم-کدام-...
۲ روز پیش - داستان واقعی جراحی بینی من ! ... گزارش تصویری ازجشنواره فیلم فجر در دومین روز+ تصاویر ... کامران نجف زاده در دیدار از کودکان معلول ذهنی + عکس .... نشست خبری «ناهید» در جشنواره + تصاویر .... حواشی جالب جشنواره فیلم فجر / از صادر نشدن کارت برای هنرمندان تا شوخی های ..... هانیه توسلی و اعتراف هولناکش + عکس.
سی و سومین جشنواره فیلم فجر - یک آرشیو
mehrnews.1archive.ir/p17441_سی%20و%20سومین%20جشنواره%20فی...
گزارش تصویری سینماتیکت از ویژه برنامه یک فیلم یک سلام رونمایی از فیلم ناهید با. ... پرکارترین بازیگر زن سی و سومین و پایگاه خبری فیلم کوتاه. ... سایت رسمی جشنواره بین المللی فیلم فجر رونمایی از اعترافات ذهن خطرناک من در برنامه. سی و ... نامزدهای سی و یکمین جشنواره فیلم فجر تعلام گردیدند عکس های منتخب از حواشی سی ...
فهرست مهترین فیلم های جشنواره فجر 93 - پارسینه
www.parsine.com/fa/news/.../فهرست-مهترین-فیلم-های-جشنواره-فجر-93
۱۳ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اسامی فیلم های سینمایی حاضر در بخش سودای سیمرغ سی و سومین جشنواره فیلم ... کد خبر: ۲۱۶۶۵۰ ... ۲- اعترافات ذهن خطرناک من (هومن سیدی) ... بنا بر این گزارش اعضای هیات انتخاب این رویداد سینمایی در جمع خود میزبان حسین ... روایت تصویری .... احتمال حضور روحانی در نشست امسال /بررسی مذاکرات 1+5 باحضور ظریف.
سیما - آلبوم خداحافظ آریان عیدی به مردم ایران - صفحـه اول
jazzservices.net/25948580/آلبوم_خداحافظ_آریان_عیدی_به_مردم_ایران
۱ روز پیش - به گزارش سینما خبر؛ پیش از این علی پهلوان خواننده اصلی، ترانه سرا و آهنگساز گروه ... حاشیه‌ها اما همچنان ذهن مخاطبان آریان را مشغول کرده است. ... گزارش تصویری/نشست خبری فیلم «عصر یخبندان» با حضور «بهرام رادان» · «عصر ... اجرای موسیقی فیلم‌های سینمایی در جشنواره فجر/«پدر خوانده»، « تایتانیک»، «قیصر»و.
" اخبار مربوط به سی و سومین جشنواره فیلم فجر " - ایران رمان
forum.iranroman.com/showthread.php?tid=86728&pid=500648
۱ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - 9پست
دوره بیست و هشتم و بیست و نهم نیز به دبیری مسعود شاهی با حواشی ... ساعت: 16:00؛ «اعترافات ذهن خطرناک من» به کارگردانی هومن سیدی ... از سیمرغ‌داران سال قبل چه خبر؟ ... بودند که سیمرغ‌های سی‌ودومین جشنواره فیلم فجر بر شانه‌هایشان نشست. ..... تصویر»، «فیلم ویدیو»، «گزارش فیلم» و «سینما» همکاری داشته است.
گزارش لحظه به لحظه از جشنواره فیلم فجر
www.chaharah.com/News/.../گزارش-لحظه-به-لحظه-از-جشنواره-فیلم-فج...
۲ روز پیش - خدمات سازمانی; خدمات پیامکی; ویجت خبری; اخبار توصیه شده; تبلیغات; تماس با ما .... نتیجه شمارش آرای روز نخست جشنواره فیلم فجر فیلم های بخش مسابقه سودای سیمرغ اعلام شد ... ۲/۸۸ در رتبه دوم و فیلم اعترافات ذهن خطرناک من به کارگردانی هومن سیدی ... ضمن اینکه بازیگرانی مثل من امروز به دنبال شهرت یا حواشی سینما ...
••اخرین اخبار سینمایی ایــــــران••(بازیگر زن باردار سینمای ...
dvb55.com/archive/index.php/t-462213-p-6.html
پایان نشست حدود ۳ ساعته پرسش و پاسخ و اکران فیلم سینمایی "شیار ۱۴۳" با ... این فیلم داستان مادر رزمنده ای است که در انتظار فرزند خود خبر خوشی را دریافت کرده و به آن امید می بندد. ... به احتمال فراوان اولین نمایش این فیلم در جشنواره فیلم فجر خواهد بود. ..... هومن سیدی فیلم سینمایی «اعترافات ذهن خطرناک من» را جلوی دوربین می برد.
همه آنچه باید از فیلم های جشنواره فجر بدانیم - روزنامه صبا
www.sabanewspaper.com/news_textview.php?id=2137
نیکی کریمی امسال با «شیفت شب» راهی سی و سومین جشنواره فیلم فجر خواهد شد. .... »اعترافات ذهن خطرناک من» سومین فیلم بلند هومن سیدی بعد از «آفریقا» و «سیزده» ...
گزارش لحظه به لحظه از جشنواره فیلم فجر 93 + عکس - یسان
www.ysan.ir/.../report-moments-of-fajr-international-film-festival-93-ph...
۲ روز پیش - امیر تتلو تصویر مادرش را خالکوبی کرد! ... برزو ارجمند: ۲۰سال منتظر چنین فیلمی بودم/ نشست خبری فیلم «چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت» برگزار شد .... با میانگین امتیاز ۲/۸۸ در رتبه دوم و فیلم اعترافات ذهن خطرناک من به کارگردانی هومن سیدی ... ضمن اینکه بازیگرانی مثل من امروز به دنبال شهرت یا حواشی سینما نیستند و ...
بولتن سینما»؛ ویژه نامه روزانه جشنواره فیلم فجر/4 - صفحه اول ...
vous.ir/news/bultannews/.../بولتن-سینما-ویژه-نامه-روزانه-جشنواره-فیل...
۸ ساعت پیش - به گزارش بولتن نیوز، آغاز داوری های جشنواره با برگزاری جلسه معارفه هیات داوران بخش ... روز فیلم های فاطمه معتمدآریا/ به اعترافات یک ذهن گوش دهید ... «بهمن» به کارگردانی مرتضی فرشباف، «اعترافات ذهن خطرناک من» به کارگردانی هومن .... نشست خبری فیلم داره صبح میشه با حضور رعنا آزادی‌ور، محدی احمدی، مصطفی ...
سینمای ما | cinemaema.com :
cl.webgold.ir/www.cinemaema.com
ادامه خبر. شهرام ناظری آواز تیتراژ «ایران‌برگر» را با شعری از سیاوش کسرایی می‌خواند ... حواشی زندگی من باعث شده انتقام شخصی نسبت به من به شکل یک پُتک شود بر سر انقلاب/ پسرانم با ارامش خاطر و با .... گزارش نشست رسانه‌ای سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر + تصویر پوستر فجر 33 ..... اعتراف ذهن خطرناک من (هومن سیدی).
وبلاگ اختصاصی مهران نجفی
mehrannajafi1371.blogfa.com/
به گزارش سینما خبر؛ تمامی اخبار روز دوم سی و سومین جشنواره فیلم فجر را می توانید در ... در روز نخست جشنواره/پیشتازی عصر یخبندان، کوچه بی نام و اعترافات ذهن خطرناک من ... ضمن اینکه بازیگرانی مثل من امروز به دنبال شهرت یا حواشی سینما نیستند و ... نشست نقد و بررسی فیلم سینمایی "خداحافظی طولانی" لحظاتی پیش با حضور ...
سیلپ - seelp دانلودکلیپ تصویری بیسیم چی از حامد زمانی ...
c-60.seelp.com/.../دانلودکلیپ+تصویری+بیسیم+چی+از+حامد+زمانی+درا...
برای من شرکت در این جشنواره و استفاده از فیلم ها و نشست های جانبی آن مسرور کننده است. .... درست مثل جشنواره فیلم فجر، اینجا هم مهم ترین بخش جشنواره، مسابقه س ... به گزارش گروه دریافت خبر وردنجان نیوز: این آلبوم متشکل از 5 آهنگ است که خواننده یکی از این ... حامد صابر " موسیقی فیلم " اعترافات ذهن خطرناک من " را به عهده گرفت.
صالح پور: مسوولین به داد تئاتر برسند/ امسال در شهرستان ها ...
www.bornanews.ir/Pages/News-253522.aspx
۲۳ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - نشست خبری سی و سومین جشنواره تئاتر فجر برگزار شد؛ ... به گزارش خبرنگار سرویس تئاتر خبرگزاری برنا نشست خبری سی و ... این جشنواره ارائه دهد تا آن ها بتوانند سوالات خود را در خصوص حواشی پیرامون مراحل ... همه می دانیم من به عنوان سرپرست اداره هنرهای نمایشی و یا دبیر جشنواره نمی .... تیزر فیلم سینمایی بهمن ...
آخرین اخبار امروز - 1 - ویکی پی جی
news.wikipg.com/news_tag/امروز
تصویر نیم صفحه نخست روزنامه‌های اقتصادی کشور که صبح امروز در کیوسک مطبوعات عرضه ... روز فیلم های فاطمه معتمدآریا- به اعترافات یک ذهن گوش دهید ... «دو»، «بهمن»، «اعترافات ذهن خطرناک من» و «یحیی سکوت نکرد» از جمله فیلم هایی است که ..... به گزارش خبرنگار حوزه سینمای ایرنا، نشست خبری فیلم عصریخبندان به کارگردانی ...
سینمای سعید
sinamas.blogfa.com/
اطلاعات تکمیلی فیلم‌هایی که در «سودای سیمرغ» جشنواره فیلم فجر نظاره‌گر خواهید بود ... عوامل فیلم سینمایی «اعترافات ذهن خطرناک من» عبارتند از: نویسنده و کارگردان: هومن .... سعید علیپور، پشتیبانی تولید: خورشید نجم، دستیار جلوه های ویژه تصویر: .... بنابراین گزارش،عوامل اصلی پشت دوربین «شیفت شب»عبارتند از: صدابردار: ...
پرکارترین ها و جامانده های سی و سومین دوره جشنواره فیلم فجر ...
iranneed.com/news/.../پرکارترین-ها-و-جامانده-های-سی-و-سومین-دوره-جشن...
۱۳ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - بنابر این گزارش، صابر ابر (رخ دیوانه )، محمدرضا فروتن (شیفت شب)، رویا نونهالی (اعترافات خطرناک ذهن من)، جمشید هاشم پور (من دیه گو مارادونا ...
معرفی فیلم های روز پنجم جشنواره فجر 33
bangbong.ir/معرفی-فیلم-های-روز-پنجم-جشنواره-فجر-33-5870
فیلم‌های رخ دیوانه، کربلا، جغرافیای یک تاریخ، دو، بهمن، اعترافات ذهن خطرناک من، ... سید الشهدا(ع) از مکه تا کربلا که وقایع این سفر در این مستند به تصویر کشیده شده است. ... است که در بخش نگاه نو سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر حضور دارد. ... بهرام رادان و آنانعمتی در نشست خبری"عصر یخبندان"در روز چهارم جشنواره فجر33 ...
سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر - PersPolisFC.Net ...
www.perspolisfc.net › انجمن › گــالــری › متفرقه
9پست - ‏1 نویسنده
نتیجه شمارش آرای روز نخست جشنواره فیلم فجر فیلمهای بخش مسابقه سودای سیمرغ اعلام شد. ... هاتف علیمردانی با میانگین امتیاز 2/88 در رتبه دوم و فیلم «اعترافات ذهن خطرناک من» به کارگردانی ..... نجف زاده در نشست خبری این فیلم که پسر کوچکش نیز حضور داشت حاضر شد و چون قد امیرکیان ... گزارش تصویری (عکس های پرسپولیسی).
خبرگزاری سینمایی فوژان
fozhannews.com/
خبرگزاری فوژان:پخش تصویری زنده بخش‌هایی ازجشنواره فجر روی موبایل ممکن شد. ... پوستر، مصاحبه بازیگران و رویدادهای نشست‌ خبری مرتبط با سی و سومین جشنواره فیلم فجر به صورت ... به گزارش رسیده، در پی اعلام هفتگی گیشه فیلم‌های روی پرده و در حال اکران فیلم سینمایی «شیار 143» .... 2- اعترافات ذهن خطرناک من (هومن سیدی)
دستگیری قاتل زن و شوهر لاهیجانی پس از چهار سال - شهر خبر ...
niaznegar.ir/h.php?t=372-xFA-xNEWS-x121385-xild...jeau...n...
«اعترافات ذهن خطرناک من» شفاف و سرراست است · جدال قهرمانی داغ تر شد؛ فرش ... حواشی بازی نفت‌مسجد‌سلیمان - صبا (ویدیو) · کشف‌ موا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌د مخدر در ..... گزارش تصویری// نشست خبری فیلم «شکاف» در جشنواره بین المللی فیلم فجر · قاتل شب عروسی قصاص ...
رخ دیوانه» مقبول‌ترین فیلم در شمارش ۲۷ هزار رای – قشم آزاد
www.qeshmeazad.ir/رخ-دیوانه-مقبول‌ترین-فیلم-در-شمارش-27/
۲ روز پیش - آخرین خبر ها ... نشست فعالان اقتصادی ترکیه با اعضای اتاق بازرگانی ایران – قشم آزاد ... وطناز طباطبایی در سومین روز جشنواره فیلم فجر/گزارش تصویری – قشم آزاد ... تصاویری از حواشی سومین روز سی و سومین جشنواره فیلم فجر – قشم آزاد .... به کارگردانی بهرام توکلی و «اعترافات ذهن خطرناک من» به کارگردانی هومن ...
تعادل - «بولتن سینما»؛2 - نسخه قابل چاپ
taadolnews.ir/prtfttd0.w6dt1agiiw.html
۳ روز پیش - گزارشی از حاشیه‌هایی بر متن روز اول کاخ جشنواره فیلم فجر، نگاهی به برنامه ... در نشست های پرسش و پاسخ فیلم ها خبری از درج نام حاضران در نشست روی میز نبود. .... تا شخصیت داشته باشیم و از هرکدام ده دقیقه تصویر بگیریم و تمام بشود، نه. .... و فیلم اعترافات ذهن خطرناک من به کارگردانی هومن سیدی با میانگین 2/69 ...
cinama_mahanهمه باهم به سوی سینمایی برتر
khazayirashid.blogfa.com/
به گزارش سی نت و به نقل از ارتباطات و اطلاع‌رسانی سی و سومین جشنواره فیلم ... آثار بلند سینمایی حاضر در سی و سومین جشنواره فیلم فجر، نشست رسانه ای برگزار خواهد شد. .... وی تاکید کرد: کلیتی از نقش و فضای فیلم‌نامه در ذهن من است که اگرچه نمی‌خواهم ... به نقش کسی در می‌آیند که مناسب آنجا است و این باعث خطرناک بودن آنها می‌شود.
آلبوم عکس عوامل فیلم «چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت» در برج میلاد + ...
www.cinemaema.com/index.php?module=mGallery2&g2_itemId...
آلبوم عکس عوامل فیلم سینمایی «بوفالو» + گزارش نشست رسانه‌ای. نشست ... ادامه خبر. جعل عنوان در سینمای ایران؛ از تیتراژ فیلم تا نشست رسانه‌ای و رسانه ملی ... جشنواره فیلم فجر سی و سوم با شعار همدلی سینمای ایران افتتاح شد ... اولین تصویر از «شن، جن، ین» در "سینمای ما" منتشر می‌شود ..... اعتراف ذهن خطرناک من (هومن سیدی).
سینمای ایران , ایرانی , فیلم سینمایی , سینما ... - جوان امروز
www.javanemrooz.com › نیازمندیها › سینما و تلویزیون
گزارش نشست رسانه‌ای سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر + تصویر پوستر فجر 33 ... ممکن است من به تشخیص خودم و به عنوان دبیر جشنواره، فیلم‌هایی را به کسانی نشان دهم .... عبدالرضا کاهانی در نشست خبری از همه مسئولان سینما و جشنواره انتقاد کرد؛ از دبیر تا وزیر ..... اعتراف ذهن خطرناک من ..... پاسخ اوتادی به حواشی پیرامون.
پرسه در حوالی “مدار رأس السرطان” اثر هِنری میلر - مد و مه
www.madomeh.com/site/news/news/1155.htm
۷ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - جشنواره فیلم فجر ... این رمان مهم ارائه کرده که لابد به دلایل یاد شده تاکنون خبری از انتشار آن نشده است. ... در ادامه ترجمه ی مقدمه ی این کتاب را که شرح و تفضیلی از حواشی و متن آن است به ... ماشین تحریری در دفتر بخشِ پارک در کویینز، محلی که کار می کرد نشست تا ..... نقد فیلم اعترافات ذهن خطرناک من ساخته هومن سیدی ...
میلاد پیامبر | بخش خبری نت حال
news.nethal.ir/tags/میلاد-پیامبر.html
۱۴ ساعت پیش - به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه ، جهانگیر سیدعباسی امروز در جمع خبرنگاران با ... خبرگزاری ایسنا: مصطفی کیایی دراین نشست گفت: فیلم «عصر .... به کارگردانی مرتضی فرشباف، «اعترافات ذهن خطرناک من» به کارگردانی هومن ... سی و سومین جشنواره فیلم فجر، نشست خبری فیلم سینمایی «تا آمدن احمد» به ...
فیلم پول | خبریاب
khabaryab.in/tags/فیلم-پول.html
به گزارش مهر، هومن سیدی را با فیلم های متفاوتی همچون «آفریقا» و «سیزده» می شناسیم. ... «اعترافات ذهن خطرناک من» جدیدترین فیلم سینمایی هومن سیدی در مقام نویسنده و ... حاضر در این رقابت ها هنرنمایی فردی بازیکنان تیم های مختلف را به تصویر کشید. .... صبارادمان : نخستین نشست رسانه ای سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر ...
اخبار روز دوم سی و سومین جشنواره فیلم فجر - آیتا بلاگ
mehrannajafi1371.aytablog.com/page-801011.html
گزارش لحظه به لحظه از دومین روز جشنواره فیلم فجر+تصاویر ... در رتبه دوم و فیلم اعترافات ذهن خطرناک من به کارگردانی هومن سیدی با میانگین ۲/۶۹ حائز رتبه سوم شده اند. ... ضمن اینکه بازیگرانی مثل من امروز به دنبال شهرت یا حواشی سینما نیستند و ... نشست نقد و بررسی فیلم سینمایی "خداحافظی طولانی" لحظاتی پیش با حضور عوامل آن ...
7فاز: اخبار فیلم، سریال، موسیقی
7faz.com/NewsArchive.aspx
گزارش مراسم افتتاحیه سی و سومین دوره جشنواره فیلم فجر/ آغاز سال نوی سینمای ایران ... که از پخش این فیلم خودداری کند تا تصویری دست نخورده از پیامبر بتواند در ذهن مسلمانان .... کن، نه یکی بلکه دو نفر چهره‌ی اصلی بر روی صندلی ریاستِ داوران خواهند نشست. ..... «ارغوان» کیوان علیمحمدی و امید بنکدار، «اعترافات ذهن خطرناک من» هومن سیدی، ...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.